Останнім часом у мас-медіа з’явилося багато інформації про переведення побутових споживачів від Газзбутів до постачальника останньої надії (НАК «Нафтогаз України»). У зв’язку з цим виникають запитання у споживачів групи компаній Тоlk щодо переведення, розрахунків тощо. Зокрема, до ТОВ «ВЕЗ» надходять повідомлення про непорозуміння, які виникають у споживачів у відділеннях пошти, банків при розрахунках за спожите блакитне паливо.
ТОВ «ВЕЗ» офіційно заявляє, що споживачі товариства не переводились до постачальника останньої надії (НАК «Нафтогаз України») і продовжують стабільно отримувати природний газ від ТОВ «Волиньелектрозбут» (група Tolk). Зауважимо також, що ціна природного газу для наших побутових споживачів не змінилась.
Нагадуємо, що для уникнення непорозумінь щодо оплати за використані природний газ та електричну енергію рекомендуємо скористатись онлайн-сервісами (https://bit.ly/3sWARIM) для розрахунків та Особистим кабінетом товариства (https://ok.elektro.volyn.ua/home/).
Доводимо до відома споживачів, що ТОВ «ВЕЗ» (група Tolk) має в наявності необхідні обсяги природного газу і здійснює його постачання не лише побутовим споживачам, а й комерційним підприємствам за вигідними цінами.
У разі виникнення запитань та потреби в перевірці інформації просимо споживачів звертатися до:
- контакт-центру ТОВ «ВЕЗ»: 0800 300 521;
- Центрів обслуговування клієнтів: https://bit.ly/3mXGiFl.
ТОВ «ВЕЗ» вдячне споживачам за довіру, тривалу співпрацю і вчасно оплачені рахунки, у нинішній час це – надважливо!
Бережіть себе і своїх рідних. Усе є і буде Україна!