Литовезька сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:
керівника Центру надання адміністративних послуг у виконавчому комітеті Литовезької сільської ради.
До участі в конкурсі допускаються громадяни України, які мають:
-вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
-володіють знаннями Конституції України, Законів України « Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», Правил ділового етикету, охорони праці та протипожежної безпеки;
-вільно володіють державною мовою;
-з досвідом роботи не менше 3-ох років;
-вміють працювати на персональному комп’ютері.
Для участі у конкурсі до Литовезької сільської ради подаються такі документи:
-заява про участь у конкурсі;
-автобіографія;
-дві фотокартки розміром 4х6 см;
-заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
-копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
-копія документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);
-копія військового квитка (для військовослужбовців та військовозобов’язаних);
-копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж трудової діяльності не менше трьох років на момент їх подання;
-копія реєстраційного номера облікової картки платника податків;
-згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
-декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2019 рік.
Копії документів, на кожній сторінці, мають бути завірені особисто із зазначенням «Копія вірна» та проставленням підпису, дати завірення, ПІБ.
Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці звертатись до сільської ради за адресою: с.Литовеж, вул. Володимира Якобчука,11 . 95-3-31.